37- 450 Stalowa Wola, ul. 1 Sierpnia 12
(budynek „Metalowiec” – parter)
Biuro Obsługi Klienta Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Stalowej Woli
mieści się na parterze budynku i czynne jest w godzinach pracy Urzędu:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.00 – 15.00
wtorek: 7.30 – 15.30
Bezpośrednia obsługa interesantów odbywa się od 8 czerwca 2020 roku z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego zarówno przez interesantów jak i pracowników obejmując:
– dezynfekcję rąk i korzystanie z rękawiczek ochronnych,
– zasłanianie ust i nosa,
– zachowanie bezpiecznej odległości od rozmówcy – min. 1,5 m.
Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie, nie licząc osób realizujących zadania w zakresie obsługi, wynosi 1 osoba na 1 stanowisko pracy.
W celu osobistego załatwienia sprawy w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Stalowej Woli tj. złożenia dokumentów lub odbioru kart parkingowych/legitymacji osoby niepełnosprawnej należy umówić się na wizytę pod numerem telefonu:
• 15 643 37 03 – składanie wniosków (Biuro Obsługi Klienta)
• 15 600 12 33 – karty parkingowe i legitymacje osób niepełnosprawnych
Do dnia odwołania stanu epidemii, interesanci Powiatowego Zespołu nie będą przyjmowani bez uprzedniej rejestracji/umówienia swojej wizyty.
Przed rozpoczęciem obsługi interesantowi zostanie zmierzona, przez pracownika Zespołu, temperatura ciała a następnie interesant zostanie poproszony o wypełnienie druku wywiadu epidemiologicznego (druk dostępny na miejscu).
Dokumenty składane do tut. Zespołu przyjmowane są tylko i wyłącznie poprzez umieszczenie ich we wrzutni znajdującej się w drzwiach Biura Obsługi Klienta.
Nadal preferowaną i zalecaną formą kontaktu pozostaje kontakt za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej (na adres: pcprstwola@onet.pl), telefonicznie oraz poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP PCPR/PZO w Stalowej Woli.